www.toptraining-pl.maxtrader.pl MaxTrader - Products. Companies. Trade leads.

[Polska]Sztuka prezentacji i wyst?pie? publicznych

Cel szkolenia

Celem zaj?? jest zapoznanie uczestników z zasadami i technikami prezentacji maj?cych na celu przekonywanie kogokolwiek (klientów, prze?o?onych, kooperantów itd.) do czegokolwiek oraz kreowanie pozytywnego wizerunku w?asnego oraz wizerunku firmy w oczach odbiorcy. Zasady te s?u?? temu, aby przyci?gn?? uwag? odbiorców, wzbudzi? w nich zainteresowanie i zrobi? jak najlepsze wra?enie s?u??ce przekonaniu do prezentowanych tre?ci.

Niezwykle istotne jest tak?e wiarygodne, zrozumiale i w efekcie przekonywuj?ce przekazywanie okre?lonych tre?ci do audytorium.

Szczególny nacisk zostanie w programie po?o?ony na to, jak dostosowa? ró?ne techniki prezentacyjne do preferencji odbiorców tak, aby osi?ga? bardzo wa?ne cele wizerunkowo-handlowe prowadzonych prezentacji.

Korzy?ci dla uczestników szkolenia

Jak przygotowa? si? do prezentacji?
Jak u?o?y? ramy prezentacji aby mo?na by?o elastycznie dostosowa? j? do preferencji s?uchaczy?
Jak opanowa? trem??
Jak i od czego zacz?? prezentacj??
Jak mówi? o skomplikowanych rzeczach?
Jak mówi? werbalnie i niewerbalnie?
Jakie stosowa? ?rodki perswazji?
Jak pos?ugiwa? si? pomocami prezentacyjnymi?
Jak radzi? sobie w trudnych sytuacjach (wrogi s?uchacz, nag?e trudno?ci itp.)?



Program szkolenia:

Blok 1: Zaplanowanie prezentacji

1. Analiza audytorium i cele prezentacji

2. Ramowy uk?ad prezentacji (w tym: przygotowanie argumentacji)

3. Dobór pomocy prezentacyjnych

4. Miejsce i czas prezentacji (w tym: pomieszczenie)


Blok 2: Przygotowanie si? do wyst?pienia

1. Nastawienie prezentera i praca nad sob?

2. Metody zwalczania tremy

3. Wygl?d prezentera


Blok 3: Akcja! Prowadzenie prezentacji (80% czasu zaj??)

1. Start prezentacji - swobodne nawi?zywanie kontaktu z odbiorcami

2. Pewno?? siebie – jak j? budowa??

3. Komunikacja werbalna

3.1. J?zyk

3.2. Sposób mówienia

3.3. G?os prezentera

4. Mowa cia?a

4.1. Podstawowe zasady i u?ycie technik

4.2. Interpretacja zachowa? s?uchaczy

5. Samokontrola - panowanie nad sob? w trudnych sytuacjach

6. Odpowiadanie na pytania s?uchaczy

6.1. S?uchanie

6.2. Metody odpowiadania na zastrze?enia s?uchaczy

7. Pos?ugiwanie si? pomocami

8. Zako?czenie prezentacji



Trening ma posta? intensywnego warsztatu.

Uczestnicy otrzymuj? odpowiedni? dawk? informacji teoretycznych o tym, jak nale?y przygotowa? prezentacj? i jakie s? najwa?niejsze zasady i techniki jej prowadzenia.

Najwa?niejszym elementem szkolenia jest praktyczny trening. Na dwudniowej sesji ka?dy uczestnik wykonuje dwie prezentacje przed ca?ym audytorium. Te prezentacje s? dok?adnie oceniane. W tym celu u?ywana jest tak?e kamera video.


Co wa?ne ocena prezentacji osób szkolonych jest prowadzona w sposób pozytywny. Chodzi o to, aby ka?dy uczestnik otrzyma? jak najwi?cej praktycznych wskazówek


Dodatkowe informacje:

Cena:7000 za 2 dn PLN

Kategoria: Us?ugi dla firm -> Nauka -> Kursy, Szkolenia



Top Training

Ulica:Odkryta 31/1
Miasto:Warszawa
Kod pocztowy:03-140
Region:mazowieckie
Kraj:Polska
Telefon: +48 22 4070685
Faks: +48 22 4070685

Internet

Prezentacja:www.toptraining-pl.maxtrader.pl

Osoba kontaktowa

ImiÄ™ i Nazwisko: Arkadiusz Bednarski
Telefon stacjonarny: +48 22 4070685
Telefon komĂłrkowy: +48 600466283